Carriola.Redacción 10.07.25
julio@carriola.es
La rampa de accesibilidad para personas con movilidad reducida que está en estos momentos clausurada por decisión técnica debido a su peligroso estado especialmente en sus bases, volverá a estar operativa en el plazo de 10 día según comunicó ayer el concello
Será la empresa “Viñas Blancas” la encargada de llevar a cabo los trabajos de reparación precisos para garantizar la seguridad que un elemento así necesita y así lo comunicó ayer el Concello tras celebrar una reunión con el arquitecto que supervisará las obras en presencia de un ingeniero municipal y el representante de Viñas Blancas, empresa que se encargara de los trabajos precisos.
Prioridad máxima
Fuentes municipales insistieron ayer que “Trátase dunha prioridade máxima para resolver esta situación, que se detectou en xuño, ao ver un desnivel importante na estrutura de madeira, que poñía en risco a seguridade das persoas usuarias, polo que se procedeu ao seu valado temporal toda vez que, na revisión técnica da estructura, detectáronse danos como a pudrición dos piares de madeira e o seu rebrandecemento, xiros na estrutura (que lle facían perder a súa verticalidade), corrosión na tornillería e mal estado das varandas, entre outras cuestións”.
La previsión es ahora que, en el plazo de poco más de una semana, volverá a estar en funcionamiento la mencionada rampa corrigiendo los peligros existentes, lo que no quita, según indica el concello que “Cara ao próximo verán, encargarase un proxecto para substituír por completo a pasarela e instalar unha nova, sabendo que se trata dun servizo esencial da praia, que garante a accesibilidade á mesma”.